ŚWIADCZENIE "DOBRY START" 300+
W roku szkolnym 2021/2022 wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia. Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe. Obsługą świadczeń od tego roku zajmuje się ZUS. Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r.
Pracownicy Inspektoratu ZUS w Legionowie zapraszają mieszkańców gminy Nieporęt do zarejestrowania profilu na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) i zapoznania się z usługami jakie oferuje e-ZUS podczas dyżuru 29 lipca 2021 w Nieporęcie w Urzędzie Pocztowym przy ul. Chłodnej 1 A w godzinach 9.00-11.00
Do zarejestrowania profilu wystarczy tylko dowód osobisty. Jeśli chcą Państwo złożyć wniosek Dobry Start 300 dla ucznia potrzebny będzie nr rachunku bankowego.
Kolejne terminy obecności pracowników ZUS w UP - umówione na:
- 20.08.2021 godz. 9.00-11.00
- 9.09.2021 godz. 9.00-11.00