Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: Domyślna czcionka A Większa czcionka A+ Największa czcionka A++ | Zmień kontrast
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Nieporęt

archiwum

Informacja o wyniku naboru

Stanowisko: księgowy

Wynik naboru: nabór zakończony bez wyboru kandydata

Uzasadnienie:

W wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego komisja powołana w celu wyłonienia kandydata do pracy na ww. stanowisku nie rekomendowała kandydata do zatrudnienia.

 

Nieporęt, dnia 31 października 2024 roku

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nieporęcie 05-126 Nieporęt

Ogłoszenie Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nieporęcie o naborze na stanowisko księgowego

I. Wymagania niezbędne

1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

2. Niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

3. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych).

4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

5. Nieposzlakowana opinia.

6. Wykształcenie wyższe.

7. Posiadanie minimum czteroletniego doświadczenia w pracy w księgowości.

8. Znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o rachunkowości, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pomocy społecznej, ustawa o świadczeniach społecznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9. Biegła znajomość pakietu MS Office w stopniu umożliwiającym sporządzanie zestawień i analiz

II. Wymagania dodatkowe:

Predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, obowiązkowość, dokładność, samodzielność, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

III. Zadania wykonywane na stanowisku:

1. Prowadzenie rachunkowości, w tym księgowanie kosztów i wydatków Ośrodka, projektów ze środków zewnętrznych,

2. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

3. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

4. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zakładowym planem kont i obowiązującą klasyfikacją budżetową,

5. Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,

6. Przygotowanie sprawozdań z realizacji budżetu, analiz finansowych,

7. Sporządzanie sprawozdań w systemie Centralnej Aplikacji Statystycznej, GUS,

8. Współpraca z jednostkami nadrzędnymi,

9. Sporządzanie analiz i sprawozdań budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,

10. Inne prace zlecone przez przełożonych.

IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających staż pracy,

5) podpisane oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim lub kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczające znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),

6) podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,

7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Nieporęcie, w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych),

8) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na danym stanowisku pracy,

9) podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

V. Warunki pracy:

Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek GOPS nie jest wyposażony w windę. W pomieszczeniu pracy dojścia do stanowiska pracy nie uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Podstawą zatrudnienia będzie umowa o pracę - w pełnym wymiarze czasu pracy.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

VII. Termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej lub przesłane pocztą w terminie do dnia 18 listopada 2024 roku, do godz. 1500 (przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej) pod adres: 05-126 Nieporęt, ulica Plac Wolności 2A, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze księgowego”. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VIII. Uwagi końcowe:

Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję powołaną przez Dyrektora GOPS w celu porównania danych zawartych w aplikacji z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną pisemnie lub telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub pisemnego testu wiedzy i kompetencji oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: − oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie: świadectw pracy, dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały dokumentów do wglądu), − informację z Krajowego Rejestru Karnego, − zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku. Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.gops-nieporet.pl). Zgodnie z art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W tym okresie organizuje się służbę przygotowawczą określoną w art. 19 niniejszej ustawy. Warunkiem dalszego zatrudnienia jest pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Nieporęcie

Katarzyna Skwarska

 

 

Informacja o wyniku naboru

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nieporęcie informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko starszego specjalisty pracy socjalnej- koordynatora, do zatrudnienia została wybrana Pani Barbara Chojnowska zamieszkała w miejscowości Skrzeszew. Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pani Barbara Chojnowska spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Zarówno wykształcenie, doświadczenie, jak i już nabyte umiejętności dają gwarancję prawidłowego i rzetelnego wypełniania zadań realizowanych na tym stanowisku

 

Nieporęt, dn. 02.10.2024 r.

Dotyczy: Nabór na stanowisko Starszy specjalista pracy socjalnej – Koordynator.

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nieporęcie poszukuje kandydata na stanowisko Starszy specjalista pracy socjalnej - Koordynator

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zgodnie z art. 251 KP możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony).

Wymiar: pełny etat.

Zakres obowiązków na stanowisku Starszy specjalista pracy socjalnej - Koordynator:

1. Koordynowanie pracą Działu Pomocy Społecznej i Wspierania Rodzin, w tym koordynowanie realizacją zadań oraz instruowanie pracowników socjalnych i asystentów rodziny w zakresie związanym z wykonywaniem przydzielonych im zadań.

2. Analiza i weryfikacja wywiadów środowiskowych przeprowadzonych w ramach zadań zleconych i własnych gminy, sprawdzanie kompletności dokumentacji przygotowanej przez pracowników terenowych.

3. Ustalanie potrzeb oraz współudział w kształtowaniu polityki społecznej środowiska lokalnego.

4. Ocena realizacji i skuteczności udzielonej pomocy, nadzór pracy w terenie.

5. Kontrola wewnętrzna w podległym zespole pracowników socjalnych i asystentów rodziny.

6. Koordynowanie pracy podległych pracowników socjalnych i asystentów rodziny z innymi Działami Ośrodka.

7. Nadzór nad sprawozdaniami z zakresu realizacji zadań z pomocy społecznej.

8. Nadzór nad prawidłowością i terminowością sporządzonych w ramach Działu sprawozdań i analiz.

9. Współdziałanie z instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej.

10. Inicjowanie nowych form i metod wsparcia dla klientów pomocy społecznej.

11. Monitorowanie projektów i zadań realizowanych przez pracowników socjalnych i asystentów rodziny Ośrodka.

12. Współpraca z ośrodkami wsparcia w zakresie świadczonych przez nich usług dla klientów tut. GOPS.

13. Doskonalenie metod pracy środowiskowej.

14. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.

15. Współdziałanie i współpraca z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa.

16. Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin.

17. Współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia w mieście.

18. Opracowywanie prognoz, analiz, informacji oraz sprawozdań merytorycznych z zakresu prowadzonych spraw jak również sprawozdań z realizacji budżetu .

19. Planowanie potrzeb w zakresie świadczeń realizowanych przez Zespół, współudział w opracowywaniu planów finansowych Ośrodka poprzez sporządzanie i przedkładanie do Zespołu Finansowo-Księgowego materiałów planistycznych do budżetu.

20. Znajomość Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Nieporęt, wnioskowanie o dokonywanie niezbędnych korekt w strategii, wynikających z aktualnych potrzeb w zakresie problemów społecznych.

21. Realizacja założeń Programów przyjętych przez Gminę Nieporęt.

22. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych przyznających, odmownych z pomocy społecznej, projektów zaświadczeń z pomocy społecznej, projektów informacji przeznaczonych dla środków komunikacji publicznej w zakresie zadań zespołu jak również koordynacja prac związanych z rozpatrywaniem odwołań od decyzji administracyjnych w zakresie pomocy społecznej.

23. Nadzór nad zawieraniem i realizacją kontraktów socjalnych.

24. Dokonywanie podziału gminy na rejony dla zapewnienia prawidłowej obsługi mieszkańców przez pracowników socjalnych.

25. Udzielanie klientom pełnej informacji o przysługujących im prawach i świadczeniach w zakresie pomocy społecznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

26. Zgłaszanie do Działu Administracji i Obsługi konieczności przeprowadzania procedury przetargowej na podstawie obowiązujących przepisów prawa, sporządzanie pisemnego zapotrzebowania Działu w urządzenia techniczne będące składnikami majątku obrotowego i inne materiały biurowe.

27. Współpraca z Działem Administracji i Obsługi w zakresie przedkładania projektów umów, porozumień, uchwał, instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie merytorycznym obejmującym zakres pracy Działu Pomocy Społecznej i Wspierania Rodzin.

28. Współpraca z osobą sprawującą nadzór nad realizacją usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

29. Zgłaszanie potrzeb w zakresie szkoleń zawodowych swoich i podległych pracowników.

30. Realizowanie zadań związanych z kontrolą zarządczą.

31. Przestrzeganie zasad etycznych oraz propagowanie zasady wśród pracowników socjalnych, przeciwdziałanie mobbingowi, zgłaszanie wszelkie przejawów mobbingu dyrektorowi Ośrodka.

32. Przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie informatycznym, w celu przyznawania świadczeń z pomocy społecznej, użytkowanie programu zgodnie z przeznaczeniem oraz nadzór nad sporządzaniem i przekazywaniem obowiązujących sprawozdań do Urzędu Wojewódzkiego za pomocą aplikacji CAS.

33. Nadzór nad prawidłowym stosowaniem instrukcji kancelaryjnej i rzeczowym wykazem akt obowiązującym w zakładzie pracy przez pracowników socjalnych, przygotowywanie akt wytwarzanych przez Dział do archiwizacji, współpraca w w/w zakresie z pracownikiem Działu Administracji i Obsługi odpowiedzialnym za archiwizację dokumentów.

34. Sprawowanie kontroli w zakresie poprawności merytorycznej procesu postępowania w sprawach prowadzonych przez Dział Pomocy Społecznej i Wspierania Rodzin.

35. Uczestnictwo w pracach Zespołu Interdyscyplinarnego, monitorowanie prac nad efektywnym wprowadzaniem wdrażanego modelu interwencji w przemocy domowej.

36. Naliczanie odpłatności za pobyt podopiecznych w domu pomocy społecznej i schroniskach.

37. Kontrola i zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji dotyczącej: a) realizacji zadań z pomocy społecznej (noty, faktury, rachunki za posiłki, pochówek, schronienie i inne niezbędne dla realizacji zadań z ustawy o pomocy społecznej, oraz koszty postępowania egzekucyjnego, administracyjnego w ramach świadczeń z pomocy społecznej), b) pobytu dzieci w placówkach opiekuńczo-wychowawczych jak również w rodzinie zastępczej, c) odpłatności za pobyt podopiecznych w domu pomocy społecznej, d) zatwierdzania faktur i rachunków potwierdzających zakup dla pracowników socjalnych i asystentów rodziny artykułów biurowych, szkoleń itp e) weryfikacja list wypłat świadczeń przyznanych decyzjami.

38. Przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

39. Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora Ośrodka.

Warunki pracy na danym stanowisku

a) miejsce pracy: Nieporęt

Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe uprawniające, zgodnie z przepisami ustawy, do wykonywania zawodu pracownika socjalnego oraz posiadanie 5-letniego stażu pracy lub wykształcenie średnie uprawniające, zgodnie z przepisami ustawy, do wykonywania zawodu pracownika socjalnego i posiadanie specjalizacji II stopnia w zawodzie pracownik socjalny oraz posiadanie 5-letniego stażu pracy;

2. znajomość przede wszystkim: ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych, w tym rozporządzenia w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego oraz kontraktu socjalnego, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej, w tym rozporządzeń wykonawczych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz innych ustaw zleconych do realizacji koordynowanego Działu. Wymagania dodatkowe: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji urzędowej;

5. biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera z typowym oprogramowaniem biurowym;

6. umiejętność skutecznej komunikacji;

7. umiejętność dobrej organizacji pracy;

8. umiejętność zarządzania zespołem;

9. mile widziane doświadczenia w pracy na stanowisku Starszego specjalisty pracy socjalnej – Koordynator.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik Nr 1),

- kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie uprawniające do podjęcia pracy na stanowisku, którego dotyczy ogłoszenie,

- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kandydata,

- oświadczenie o posiadaniu danego obywatelstwa,

- oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Dokumenty należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Plac Wolności 2a, 05-126 Nieporęt, za pośrednictwem poczty na podany adres Ośrodka, w zamkniętych kopertach z adnotacją: „Nabór na stanowisko: Starszy specjalista pracy socjalnej - Koordynator” lub na elektroniczną skrzynkę ePUAP: GOPSnieporet/skrytkaESP w terminie do dnia 17 października 2024 r. do godziny 12.00 (decyduje data wpływu dokumentacji).

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie lub oferty niekompletne, nie będą rozpatrywane.

Inne informacje:

1. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi kryteria w celu zaproszenia na rozmowę.

2. Aplikacje złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.

3. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

4. Pozostałe aplikacje nie będą odsyłane, kandydaci mogą odebrać je osobiście, aplikacje nieodebrane zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia informacji o wyniku naboru.

5. Kandydaci wyłonieni w drodze naboru, przed zatrudnieniem, zobowiązani są złożyć (do wglądu) oryginały świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i kwalifikacje.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nieporęcie.

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Luty 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny